مکانیک خودرو

معرفی رشته مکانیک خودرو

مهندسی خودرو زیررشته ای در زمینه مهندسی و فناوری است که بر طراحی وسایل نقلیه جدید یا یافتن راه هایی برای بهبود فناوری و سیستم های فعلی ماشین تمرکز دارد. مهندسی خودرو یک موضوع بین رشته ای است که با دانش سایر زمینه ها مانند مهندسی برق، مکاترونیک و علم مواد تلاقی می کند.

آینده قطعاً برای صنعت خودروسازی روشن به نظر می رسد، زیرا مهندسان همچنان به توسعه نسل بعدی خودروهای هیبریدی ادامه می دهند در حالی که در خط مقدم نوآوری هایی مانند وسایل نقلیه پرنده یا خودران ایستاده اند.

دوره های مهندسی خودرو ترکیبی از ابزارها و روش های مورد استفاده در مهندسی مکانیک، برق، الکترونیک، ایمنی و نرم افزار است. این ابزارها به مهندسان اجازه می دهد تا عملکرد، ایمنی و زیبایی شناسی را به منظور ایجاد ماشین های رانندگی عالی یکپارچه کنند. در زمینه مهندسی خودرو، می توانید در طراحی، تحقیق و توسعه، آزمایش و کنترل کیفیت یا تولید وسایل نقلیه و قطعات خودرو تخصص داشته باشید.

مهندسی خودرو دورنمای تحصیلی هیجان انگیزی است زیرا در حال حاضر کل صنعت در حال گذر از یک تغییر عظیم است. در تلاش برای کاهش انتشار دی اکسید کربن، تعداد فزاینده ای از تولیدکنندگان خودرو از سوخت های فسیلی دور می شوند. آنها برای رسیدن به هدف خود به طراحی ها، سیستم ها و فرآیندهای جدید خودرو نیاز دارند.

نوآوری ها در اینجا متوقف نمی شوند. همانطور که حمل و نقل را متحول می کنیم، تأثیر یادگیری ماشینی، داده های ترافیک زمانی و وسایل نقلیه هوشمند متصل افزایش می یابد. در 10 یا 20 سال، ممکن است به سادگی سوار ماشین شویم و به آن بگوییم کجا برود. کار شما می تواند این رویای مهندسی را واقعی کند.

فارغ التحصیلان مهندسی خودرو فرصت های شغلی را به عنوان مهندسان خودروسازی، مشاوران فنی خودرو، طراحان خودرو، یا مدیران تضمین کیفیت پیدا می کنند.

لیست ما از مدارک کارشناسی ارشد در مهندسی خودرو را بررسی کنید. به خاطر داشته باشید که می توانید یک کارشناسی ارشد آنلاین در مهندسی خودرو نیز مطالعه کنید.

کتاب‌های سه سال مکانیک خودرو

مجموعه کتاب‌های شایستگی‌های فنی و غیرفنی سال دهم مکانیک در زیر آمده با انتخاب هرکدام از عکس های زیر میتوانید این کتاب‌ها را دانلود کنید

مجموعه کتاب‌های شایستگی‌های فنی و غیرفنی سال یازدهم مکانیک در زیر آمده با انتخاب هرکدام از عکس های زیر میتوانید این کتاب‌ها را دانلود کنید

مجموعه کتاب‌های شایستگی‌های فنی و غیرفنی سال دوازدهم مکانیک در زیر آمده با انتخاب هرکدام از عکس های زیر میتوانید این کتاب‌ها را دانلود کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *